tiistai 29. toukokuuta 2012

This is the sound of our hearts, if you listen

Otsikko on tämän vuoden euroviisuista, se on Unkarin esittäjän Compact Discon kappaleesta Sound of our hearts ja mun mielestä tää oli Loreenin jälkeen parhain :D Se jää soimaan mulla päähän :DD

Mulla on hyvin fiksu olo tällä hetkellä koska keksin tänään (mun mielestä) hyvän jutun! Mulla on aina ongelmana se että kun ei ole piilareita päässä niin sitten pitäis olla melkein jokaisessa huoneessa erikseen silmälasit koska kun olen alakerrassa niin lasit on ylhäällä ja toisinpäin ja niitä on sitten aina kiva lähteä erikseen hakemaan. Mutta tänään mulla välähti ratkaisu tähän! Löysin mun ensimmäiset lasit ja miettisin et hei, mähän voin pitää näitä mun huoneessa tietokonelaseina! Näissä on pienemmät voimakkuudet ku noissa uusimmissa mutta koska mun silmien ja koneen ruudun välimatka ei ole niin suuri niin nää voimakkuudet riittää tähän ruudulle kattomiseen! Makaan tässä kirjoitustuolissa yleensä niin mun naama on kauempana näytöstä ja koska on huono näkö niin ruudullekkaan ei meinaa nähdä mut näillä näkee nyt! Ja nään mun telkkarin tekstitkin hyvin! Muuta sit näillä ei tarvitsekkaan nähdä! Loistokasta! :'DD

Ja oon taas alkanu kuunnella mun mp3:sta aika paljon(en tykkää pistää musiikkia kännykän muistikortille koska se menis sit täyteen ja tohon vanhaan ei mahtuis edes yhtä kappaletta enää ja sit akkukin menis viel nopeammin, nytkin tuntuu et sitä saa ladata koko ajan) niin pidän siitä et on erillinen musa soitin mut koska toi on jo aika monta vuotta vanha ni oon tässä miettiny uuden ostamista. Löysin tollasen Sonyn mp3 soittimen. Siinä ois tilaa 4 GB:tä ja sit sitä löytyy eri väreissä! Ja ette varmaan arvaa minkä värisen haluaisin....


Ah, oiskohan siinä mun uus rakkaus.. Todennäköisesti on :DD Kun mä johonkin ihastun niin se on menoa sitten :DD Hintaa oli Gigantissa 84e mut sit siellä luki että "Tällä hinnalla vain nettikaupasta". Nice. Sonyn omilla sivuilla se maksaa 99e. Täytyy mennä kattomaan mitä se sit liikkeissä maksaa.
Toisena vaihtoehtona sit ois Ipod Nano mut tällä hetkellä se on ainaki loppu Gigantista(nettihinta 139e), tai no kyllähän sitä siellä ois pinkkinä, sinisenä ja harmaana ainakin mut minähän haluan sen vihreänä... :DD

 Siinä ois tilaa 8GB:tä et jos se sitten maksais liikkeessä jonkun 150e ja tuo Sonyn vaikka 110e niin saishan sit muutamalla lisäkympillä lisää kapasiteettia. Toisaalta mulla ei ole mitään kokemusta Ipod, Iphone, Ipad ja mitä lie niitä vielä onkaan -tuotteista... :DD Mut sit taas tollasista "normaaleista" on :DD Ja koska mä olen mikä olen niin tietty sit haluan mahdollisimman heti kätösiini uuden soittimen ja ties koska sit tota vihreetä tulee lisää(jos se on liikkeistäkin loppu).
Täytyy mennä vaikka huomenna vähän seikkailemaan liikkeisiin :DD


Ja oon niin iloinen että löysin eilen kengät J:n ylioppilasjuhliin! Ja voiko enää paremman värisiä löytää?! Ne oli ihan kuin tehty siihen mekkoon! Sit vielä kun keksis jonkun laukun ni ois kiva :D Ja sit et mitä mä teen hiuksilleni. Korut on onneks tiedossa :D
Ja oikeesti nyt sit kun JOUDUN lauantaina taas baariin ni en käy sen jälkeen baarissa kahteen vuoteen :-------D (okei, luultavasti oon siellä sit jo taas parin viikon päästä, mitäpä sitä valehtelemaan, mut yhden väliviikonlopun kyl ainakin pidän, muuten tästä ei tuu yhtään mitään! :D )

Ja loppuun sitten muutama asiaan kuuluva kuva! Ensimmäinen on mun mielestä parhain...! (weheartit.com)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti